solutie schita imbunatatire drum national 6 Alexandria Bucuresti

Drum National

Exemplificarea din film descrie una din porțiunile afectate de lipsă de investiții și a unui proiect pe termen lung de mobilitate în siguranță.
capcana pentru soferi.

D.N. nr. 6: București Alexandria Străbate Județul Ilfov, Giurgiu și Teleorman, samd.

Acesta este un drum primitiv cu un fir pe sens, sistematizat și modernizat doar la nivel de refacere și lărgire minoră în ultimii ani  a terasamentului construit acum 50 de ani, fundarea a fost facuta pe amprenta fostului drum de caruţă  fara regularizare cursiva la viteza de 80-100 km/ora pentru automobilele moderne

Aici, nu avem de a face cu un drum de munte cu serpentine si curbe repetate care sa ne mentină o viteză redusă constant, avem de a face cu un drum de câmpie care ar trebui sa permită viteze constante mari.

Zona studiată se află intre Comuna Stalpu si Valea Plopilor, venind de la Alexandria spre Bucuresti, avem aici o zonă cu o succesiune de curbe legate in “S”  extrem de periculoasa.
Pericolul  vine din faptul ca pe segmentele anterioare curbei avem viteze de 100 de km pe oră pe distante de cca 10 km.
Dupa această linie dreapta de viteza urmează  curbă inutilă ca o adevarată

https://www.facebook.com/urbanambition

 

In prezentare si videoclip am atasat ca exemplificare un accident si o lista de masuri care se pot implementa pentru asigurarea unei sigurante mărite in circulatia pe acest drum naţional.
Accident pe drumul Național 6 DN6 – București-Alexandria-Craiova.
O mașină venind dinspre Alexandria intră prea tare în succesiunea de curbe.
Prima curbă a trecut-o la limită dar fără ieșire în afară carosabilului, în schimb, intrarea în a doua curbă a provocat un efect de rotire și ieșirea în afara carosabilului.
Exemplificarea din film descrie una din porțiunile afectate de lipsă de investiții și a unui proiect pe termen lung de mobilitate în siguranță.Drumul București Alexandria Străbate Județul Ilfov, Giurgiu și Teleorman.
Acesta este un drum primitiv cu un fir pe sens, sistematizat și modernizat doar la nivel de refacere și lărgire minoră în ultimii ani  a terasamentului construit acum 50 de ani, fundare facuta pe amprenta fostului drum de caruţă  fara regularizare cursiva la viteza de 80+100 km/ora
Covorul asfaltic pe județul Giurgiu extrem de degradat.
Nu au fost făcute lucrări majore care să țină cont de reconfigurări  în special în anumite zone unde mor și se produc accidente an de an.Nu cred că este neapărat nevoie de autostradă București -Alexandria – Roșiori – Craiova, cred că este nevoie de un proiect și un studiu bine făcut care să includă:
– studiu  tehnic PSF, SF, PT (soluție tehnică clară și detaliată)
– studiu de mediu (impact asupra vietăților care tranzitează zonă (podete de subtraversare, perdele de protecție la viscol, perdele agroforestire de protecție la eroziunea solului, drumuri tehnice pentru utilaje și atelaje, canale de scurgere, bazine de retenție agricole și de protecție drum)
– campanie de cadastrare și exprorpiere cu refaceri ample de traseu confor Soluție  Tehnică (ramplee/deblee/devieri în plan și elevație)
– lărgirea la două benzi pe sens și bandă dedicată pentru velo-sport-utilitar.
– ocolirea localităților pe o latură cu dublu sens sau pe două laturi cu sensuri unice.
– construirea de trotuare și benzi de acostament în localitățile prin care trece drumul național
– asigurarea de locuri de parcare și odihnă în special pentru tiruri – transportatori
– asigurarea între București și Alexandria a cel puțin un loc de parcare și odihnă care să includă una sau două cabine de wc capsulate automatizate care să între în întreținerea CNADR
(în prezent actualele improprii locuri de parcare sunt subdimensionate și pline de gunoaie și wc-uri în aer liber,  adevărate focare de infecție
Singura centură ocolitoare a fost făcută la partea de nord a localității Alexandria.
La o prima vedere această centură rezolvă o mare problemă legată de traversarea localității Alexandria și Nanov în toată lungimea lor cu case înșirate ca de obicei în lungul drumului și nu în adâncime.
Lipsa studiilor și a Urbanizării de specialitate îngreunează și aici lucrările ample de circulații.
Prezenta centură, în unul din locurile de odhihna și parcare nou construite ar trebui să fie amplasat minim o cabină de wc capsulat automatizat care să fie întreținut de Primăria Alexandria în parteneriat cu CNADR.
În prezent, calatorii de pe acest drum național, folosesc in loc de wc  șanțul de pe marginea locurilor de odihnă, gunoaiele fiind aruncate și ele în același loc, apa de ploaie duce aceasta mizerie in râul Vedea din Orasul  Alexandria.

Comments (4)

  1. Pingback: cine e vinovat pentru accidentul mortal din Romană « simply bucharest: a league of gentlemen

Leave a Comment